5 aastat garantiid ilma läbisõidupiiranguta

Hyundai müügijärgne klienditugi ja maanteeabi

 

Hyundai – suuruselt viies autotootja maailmas – valmistab aastas üle 2 miljoni auto. Maailma eri paigus asuvates Hyundai tehastes järgitakse rangeid kvaliteedinõudeid, mis puudutavad nii autotoodangut kui ka keskkonnahoidu. Tootearenduses on Hyundai seadnud eesmärgiks välja töötada sõidukeid, mis oleks ühtaegu nii keskkonna- kui ka kasutajasõbralikud. Lisaks soovib Hyundai hoolitseda ka oma autode omanike ja juhtide eest.

Hyundai kõrgest kvaliteedist annab tunnistust Eestis eraisikutest autoostjatele kaasa antav viieaastane läbisõidupiiranguta garantii. See kuulub lahutamatult auto juurde ning seega ei katke ka juhul, kui auto omanikku vahetab.

Sõiduautodele, mis on registreeritud eraisikute nimele pärast 01.02.2011., pakub Hyundai võimalust tasuta tehniliseks kontrolliks, mis viiakse läbi üks kord regulaarhoolduste vahelisel perioodil (5 aasta jooksul või kuni läbisõiduni 100 000 km).

Kui juhtub liiklusõnnetus või sõit katkeb mõne tehnilise rikke tõttu, tuleb appi Hyundai autoabi.

 

5aGarantiiCGarantii

Hyundai annab oma sõiduatodele, maasturitele ja mahtuniversaalidele viieaastase läbisõidupiiranguta garantii, eeldusel, et sõidukit hooldatakse valmistaja ja maaletooja poolt koostatud Eestis kehtiva hooldusgraafiku kohaselt, kasutades garantiiremondiks üksnes Hyundai originaalvaruosi.

Garantiikorras kõrvaldatakse valmistajatehase süül või praakmateriali kasutamise tõttu tekkinud rikked. Normaalsest kulumisest tingitud rikete kõrvaldamise kulusid garantii ei korva.

Garantiitingimused (pdf)
Korduma kippuvad küsimused (pdf)

 

Tehniline kontroll

Tehniline kontroll on vabatahtlik regulaarhoolduste vahelisel perioodil läbi viidav kontroll. Kahe regulaarhoolduse vahel Hyundai teeninduses läbi viidud ühekordne tehniline kontroll toimub tasuta (5 aasta jooksul või kuni 100 000 km täitumiseni), kui eelnev regulaarhooldus on nõuetekohaselt läbi viidud Hyundai teeninduses.

Tehnilise kontrolli alla kuulub auto vedelike kontroll ja vajadusel lisamine, rehvirõhu kontroll ja rehvide täitmine, lampide ja klaasipuhastite kontroll ja vajadusel vahetamine.
Kontroll toimub tasuta, lisatud vedelike ja vahetatud tarvikute eest tuleb aga tasuda vastavalt teeninduse hinnakirjale.

 

Autoabi teenus

Hyundai autoabi teenus aitab liikluses hätta sattunuid ööpäevaringselt igal päeval aastas.
Kui sõit katkeb mõne garantii alla kuuluva rikke tõttu, toimub abi korraldamine Hyundai poolt tasuta; garantii alla mittekuuluva rikke tõttu tellitud puksiir- vm teenuste eest peab aga autoomanik ise maksma.

Autoabi teenus on kättesaadav kõikides Balti riikides, kuid selle eelduseks on, et kõik garantiitingimustes ette nähtud graafikujärgsed hooldused ja muud nõutavad toimingud on läbi viidud ametlikes Hyundai teenindustes ning hooldusraamatus on olemas seda tõendavad sissekanded.

Kui helistate autoabi telefonile, palume teil teatada järgnevad andmed, mis on kirjas auto hooldusraamatus või registreerimistunnistusel:

  • autoomaniku nimi ja aadress,
  • autojuhi nimi ja aadress,
  • auto registreerimisnumber ja registrisse kandmise kuupäev,
  • viimase tehnohoolduse läbi viinud autoteeninduse andmed,
  • rikke kirjeldus,
  • auto asukoht.

Hyundai autoabi teenuse tingimused (pdf)

 

Autoabi  622 1330

ÜLES